loading...
سایت رسمی حسین احمدی
حسین احمدی بازدید : 543 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

خوش باوری

باور نقش بسیار کلیدی و مهمی در موفقیت، پیروزی و سلامتی ما جماعت انسان ها دارد و اساس زندگی و حرکت را تشکیل می دهد به گونه ای که می توان گفت اگر باور نباشد هیچ حرکتی اتفاق نمی افتد و زندگی متوقف می شود.

اما، گاهی باور بعضی انسان ها به سوی افراط می رود و به قول معروف "خوش باور" می شوند! خوش باورها افرادی هستند که خیلی ساده به نظر می رسند و علی الظاهر اثری از سیاست و کیاست در آن ها دیده نمی شود. آن ها به ظاهرهر چیز ایمان می آورند و هر حرفی را زود می پذیرند و بنا را بر صداقت و پاکی مردم می گذارند!

حسین احمدی بازدید : 763 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (3)

 

About inducement:part 3

 

در این قسمت می خواهم شما را کمی به گذشته ببرم؛ البته نه گذشته های خیلی دور، بلکه به زمانی که من تازه وارد سنین نوجوانی شده بودم و از پدرم چیزهایی را دیده و آموختم که گر چه فی نفسه نامعقول بودند؛ ولی، حیرت آور بوند و با استفاده ناخودآگاه ایشان از قدرت تلقین و خودباوری صورت می گرفتند.

پدر من فقط سواد خواندن و نوشتن داشت و در باره تلقین هم نه چیزی شنیده بود و نه خوانده بود؛ اما خودباوری عجیبی داشت و استفاده ای که از کارایی و قدرت تلقین می کرد فوق العاده بود. در اینجا من دو نمونه از آن ها را برای شما نقل می کنم.

حسین احمدی بازدید : 632 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (2)

 

About inducement:part 2

در باره تلقین صحبت می کردم و از میزان اثرگذاری آن در برطرف شدن سردرد عذاب آور میگرنی برایتان گفتم؛ و بیان داشتم که نقشه ای کشیدم و تدبیری اندیشیدم و با تلقین کاری کردم که دمش را گذاشت روی کولش و فرار کرد.

دفعه بعد، دیرتر آمد و اعتماد به نفس گذشته را هم نداشت. به او خوشامد گفتم و خاطر نشان کردم که هنوز به خاطر ضعف و ناتوانی ای که بار قبل به نمایش گذاشته بود، از وی ناراحتم؛ و باید این دفعه جبران کند. او قبول کرد و وارد شد ولی استرس داشت؛ در حالی که من ترسم از او خیلی کم تر از قبل شده بود.

حسین احمدی بازدید : 615 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (1)

 

About inducement: part 1

 

تلقین یکی از نعمت های فوق العاده ای است که خداوند بزرگ به ما عطا فرموده است. این قدرت به صورت زنده و بالفعل در همه افراد وجود دارد؛ آن طور که هر وقت بخواهند می توانند به خود یا دیگران با رفتار و به ویژه با گفتارشان، چیزی را تلقین کنند.

تلقین در اصطلاح اهلش به معنی این است که انسان چیزی را به خودش یا دیگری القا و تحمیل کند و به او بفهماند که تو حتما به عنوان مثال:" خنگ هستی، باهوش هستی، بیمار هستی، خوب و سرحال هستی، آدم بدی هستی، آدم خوبی هستی و امثال این ها". یعنی قلمرو بسیار وسیعی دارد و در موارد بسیار بسیار زیادی می توان آن را به کار برد و از آن استفاده مثبت یا منفی کرد.

حسین احمدی بازدید : 484 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (3)

 

 

Get rid out of the battlefield!

وقتی دو نفر با هم درگیر می شوند برای خاتمه درگیری کافی است یکی از آن دو صحنه درگیری را ترک کند؛ در این صورت جنگ و درگیری خاتمه می یابد و صلح و آرامش بر آن فضا مسلط می گردد. در درگیری های فرضی هم همینطور است و ترک صحنه درگیری منجر به خاتمه درگیری و متصاعد شدن عطر صلح و آرامش بر فضای موجود می شود. خب، حالا شاید کنجکاو باشید که بدانید درگیری فرضی یعنی چه؟

حسین احمدی بازدید : 1506 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

To lead an ascetic life

ریاضت کشیدن به شکل آگاهانه نمک زندگی است و به نظر من از ضروریات است؛ چون با فقدان آن، پیشرفتی در ابعاد روحی و معنوی برای انسان متصور نیست. بدون ریاضت آگاهانه، قدرت روحی انسان رو به ضعف می رود و در مقابل مشکلات زندگی و فشارهایی که به روح و روانش وارد می شود، کم می آورد. و این بحث، بحث مفصلی است که من اندکی از آن را در اینجا می آورم.

حسین احمدی بازدید : 1063 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

On the Magic and Spell

 جهانی که ما در آن زندگی می کنیم با همه پیشرفت هایی که در علوم مختلف شده است، هنوز متأثر از سحر و جادو  و ساحران و جادوگران است(چنانچه در گذشته هم همین طور بوده است)؛ و بسیاری از مردان بزرگ و دولتمردان بویژه در کشورهای غربی از مشتریان پر و پا قرص ساحران و جادوگران هستند! این نکته امروزه تبدیل به مسئله غامض و معمایی شده است که عمیقا فکر را درگیر و این سؤال را مطرح می سازد که سحر و جادو تا چه حد و چقدر واقعی اند و ساحران و جادوگران تا چه میزان می توانند در زندگی مردم و امور دنیوی تأثیرگذار باشند؟ این مسئله موضوعی است که در این مقاله بدان پرداخته شده و برای روشن شدن ذهن شما خوانندگان عزیز به نگارش درآمده است.

حسین احمدی بازدید : 434 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

Sphere

رعایت حد و مرز در زندگی برای هر فردی لازم است؛ و هر آدم موفقی باید برای خودش محدوده ای داشته باشد؛ و التزام و تعهد در عمل، به بایدها و نبایدها را بپذیرد؛ و بدون شک همین کار، رمز موفقیت او خواهد بود. زندگی لجام گسیخته و بدون حد و مرز، انسان را به جایی نمی رساند و باعث تزلزل شخصیت می شود، و شأن خانوادگی و اجتماعی را کم می کند، و مهم تر از همه این که راه پیشرفت در زندگی و تکامل روحی و معنوی را به روی ما می بندد.

حسین احمدی بازدید : 359 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Soccer and penalty area : Part 2

قسمت دوم 

اما اصل بازی و نتیجه آن، به شکل و نحوه بازی فردی و گروهی بازیکنان در محوطه هیجده قدم برمی گردد و آن جاست که نتیجه بازی و زحمات سرمربی و سایر دست اندرکاران و بازیکنان مشخص می شود، و متأسفانه تمام مشکل هم همین جاست! چون معمولا بازیکنان به ویژه بازیکنان لیگ برتر و ملی پوشان کشورمان، هنگام ایفای نقش و بازی در محوطه هیجده قدم مشکل دارند و نمی توانند نقش فردی و گروهی خود را به خوبی و به درستی ایفا کنند.

حسین احمدی بازدید : 323 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Soccer and penalty area : Part 1

قسمت اول

ورزش پر تحرک فوتبال سالیان درازی است که تبدیل به یک بازی بسیار پر هیجان، پر استرس، پرتماشاگر و حرفه ای شده است و در صدر بازی های قهرمانی ملی و جهانی قرار دارد. متأسفانه به نظر می رسد برای داوران و مسئولین فوتبال در ایران و جهان، یک بازی خوب خیلی مهم نیست و ارزش چندانی ندارد؛ بلکه آنچه برای آنان مهم است گل زدن، امتیاز گرفتن و بردن است. به همین دلیل اگر تیمی به لحاظ فردی و گروهی بازی خوب و حتی خیلی خوبی را ارایه دهد ولی بازی را با زدن گل های پی در پی نبرد، هیچ امتیازی نمی گیرد و هیچگونه تقدیری هم از آن بعمل نمی آید!

حسین احمدی بازدید : 355 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

Relax

آرامش گمشده انسان امروزی است؛ و اهمیتش آن قدر زیاد است که در دنیا هیچ چیزی جای آن را نمی گیرد. کار و تلاش و تحصیل و پول و ثروت و خانه و وسیله نقلیه و استفاده از تفریحات سالم و ورزش و تلاش برای سلامتی، همه برای رسیدن به آرامش است. 

حسین احمدی بازدید : 218 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Like it! (About Facebook and its friends)

همه ما خيلي اوقات شاهد جوگير شدن خيلي ها بوده ايم. هر کدام از ما هم خودمان -به هر دليلي- کم يا زياد دچار اين عارضه شده ايم. دليلش را کاري ندارم؛ مهم، نفس اين عمل است که خيلي اوقات يقه مان را مي گيرد و به فراخور موضوع، صحنه هايي بامزه و «خنده دار» يا «تأسف برانگيز» و ناراحت کننده خلق مي کند.

حسین احمدی بازدید : 302 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

You don’t know what’s the sperm!

قبل از این که ازدواج کنید و قبل از این که بچه دار شوید لطفا سری به بیمارستان ها بزنید؛ بیماران خاص را ببینید، بیماران هموفیلی، بیماران تالاسمی، بچه هایی که فلج مادرزاد هستند، بچه هایی که عقب مانده ذهنی هستند، بچه هایی که نقص عضو دارند، بچه هایی که با ضعف های مفرط روحی و جسمی  به دنیا می آیند، بچه هایی که دیابت دارند و..... همه را عیادت کنید و خوب ببینید و با آن ها صحبت کنید؛ و سپس در باره پیوند زناشویی و هدف اصلی آن بیندیشید و آن وقت اقدام به ازدواج کنید و بچه دار شوید.

حسین احمدی بازدید : 297 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

Be relax each moment 

خیلی وقت ندارید ها ...... عجله کنید! نه برای کار و تحصیل، برای زندگی کردن! بله!؟ فکر می کنید خیلی وقت دارید؟! مطمئن نباشید، معلوم نیست!.... سال ها کار می کنید و کار می کنید که بعدها بهره اش را ببرید؛ سال ها جمع می کنید و جمع می کنید که در آینده از حاصل آن بهره مند شوید؛ سال ها درس می خوانید و درس می خوانید تا در سال های آتی خوب زندگی کنید؛ اما ، از کجا می دانید که شما آینده ای داشته باشید؟! البته امیدوارم شما حتما داشته باشید ولی، شاید یکسال دیگر، دو سال دیگر، سه سال دیگر ....... من و شما اصلا در دنیا نباشیم! حوادث و اتفاقات و تصادفات و سوانح و سیل و زلزله و....... خلاصه مرگ و میر، همیشه برای دیگران نیست برای ما هم هست؛ ما مستثنی نیستیم. اگر غیر از این فکر کنید در خواب و خیال زندگی می کنید و زندگی در خواب و خیال، عاقبت خوب و خوشی ندارد. چون ، سیلی های محکم زندگی ما را از خواب و خیال بیدار می کند و سر عقل می آورد و هشیارمان می کند ولی زمانی که شاید فرصت ها را از دست داده باشیم !

حسین احمدی بازدید : 771 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (1)

Positive hypnosis has effect

بعضی ها می گویند بدی ها اثر دارند ولی خوبی ها اثر ندارند؛ عادت منفی ، کار منفی ، فکر منفی و تلقین منفی اثر دارند ولی، اگر مثبت باشند اثر ندارند یا آن اثر دلخواه را ندارند؟!

حسین احمدی بازدید : 266 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

Do not lower yourself (Be yourself)

هر چیزی که شما دارید برای خودش ارزش و شانی دارد ؛ این که پدر و مادر شمااز نظر ایمان ،انسانیت ، پاکی و از لحاظ اجتماعی ( شغل – تحصیلات ) چگونه هستند و چه جایگاهی دارند، برای خودش قدر و ارزش و شان خاصی دارد. این که خود شما چند ساله هستید ، چه کاره هستید ، چقدر تحصیلات دارید ، برای خودش قدر و ارزش و شان خاصی دارد .

حسین احمدی بازدید : 178 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

From wish to ask

یکي از دوستان خوبم حدود 20 سال پيش با يک مسئله سخت و یک مشکل مواجه شده بود و به همین دلیل از من خواست چند ساعتي را دوستانه به او مشاوره بدهم و راهنمايي اش کنم . من هم استقبال کردم و با دقت به حرف هايش گوش دادم و با تجربه اي که داشتم قاطعانه سه راه حل ساده پيش پايش گذاشتم؛ و تاکيد کردم  اگر هر سه را با هم عمل کند به زودي پيروز و سربلند مي شود و بر مشکلش غلبه خواهد کرد. اما....

حسین احمدی بازدید : 285 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 4

قسمت چهارم

تمرین زير را حداقل هفته اي 3 روز (و ترجيحا هر روز ) براي دستيابي به تمرکز، آرامش، سلامتي و قدرت بيشتر انجام بدهيد. يادآوري مي کنم که تاثير اين تمرين تجربه شده و قطعي، و ملموس و قابل مشاهده است؛ لطفا امتحان کنید:

حسین احمدی بازدید : 266 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 3

قسمت سوم

بدن ما خيلي کار مي کند؛ شب و روز تلاش مي کند تا چرخه ي حيات ما لنگ نزند و بچرخد و زندگي ما ادامه يابد. بعضي از اعضای بدن ما در طول شبانه روز بدون وقفه  کار مي کنند؛ مثل: مغز، قلب، دستگاه تنفس و... بهتر است با هم مرور مختصری بر کار آن ها داشته باشیم:

حسین احمدی بازدید : 280 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 2

قسمت دوم

چقدر به مواد غذايي و کيفيت پخت آن ها، و ميوه ها و سبزيجات و ضدعفوني کردن آن ها، و نظافت لباس، بدن، محيط زندگي و کار، استحمام، مسواک کردن و اين جور چيزها، اهميت مي دهید؟

مي دانم که بدون شک پاسخ شما اين است: " من خيلي اهميت مي دهم!"  و البته جز اين هم از شما توقع  نمی رود؛ چون در غير اين صورت سلامتي تان به خطر خواهد افتاد.....

حسین احمدی بازدید : 282 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 1

قسمت اول

جسم ، دريچه روح است و در شرایط عادی، ما فقط از اين دريچه مي توانيم به روح وروان و قواي روحي نزديک شويم و با آن ارتباط برقرار کنيم؛ آفرينش انسان به گونه اي ست که روح از طريق جسم، عملي را انجام مي دهد و بدون آن قادر به انجام کاري نيست....

حسین احمدی بازدید : 156 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

Change is a human characteristics

حيوانات براساس غريزه عمل مي کنند و زندگي شان برنامه هاي مشخصی دارد و خیلی قدرت تغيير آن را ندارند و خارج از آن چارچوب نمي توانند عمل کنند؛ قدرتشان، شعور غريزي و توانايي شان در هنگام تصرف در طبيعت و استفاده از آن نیز محدوده مشخصي دارد که از قبل تعيين شده است و آن ها معمولا توانايي کم و زياد کردن آن را ندارند.

حسین احمدی بازدید : 179 جمعه 16 تیر 1391 نظرات (0)

Invisible columns!

يک ساختمان محکم براي استواري و استحکام خود به ستون هايي متکي است؛ و فقدان هر ستون به همان ميزان از استحکام و استواري آن کم مي کند. انسان هم همينطور است؛ او نيز براي استحکام شخصيت و استواري و سربلندي اش به ستون هايي نياز دارد؛ مثل: تغذيه مناسب و کافي، بدني موزون و سالم و قوی، روحي قدرتمند و شاد و با نشاط، وخانه و شغلي راحت و با ارزش و ......

 

حسین احمدی بازدید : 175 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Please do not be deceived!

نمي دانم چند ساله هستيد ... ولي هم فرقي نمي کند؛ چون فکر مي کنم به اندازه کافي به بلوغ فکری نزدیک شده باشيد که بتوانيد خيروشر خود را تشخيص دهيد! با اين حال بد نيست بدانيد که:
برخي اشخاص احمق و مدعی به دليل این که دچار توهم شده اند یا اغراض خاص و  کمبودهايي دارند تلاش مي کنند در بين مردم طوري رفتار کنند که تصورشود آن ها اشخاص فوق العاده اي هستند(؟!) با اين روش، هم به اهداف خود مي رسند و هم بعضي افراد ساده لوح را طعمه قرارداده و از آن ها سوء استفاده مي کنند!
بعضی از آن ها با ریاضت هایی که کشیده اند گاهی قدرت تله پاتی و غيب گويي هم دارند! اين ها هم با رفتارشان، خواه ناخواه، خود را فوق العاده و عجيب و غريب نشان مي دهند؛ و سعي دارند در زندگي مردم دخالت و در رفتار و افکار و عقايد آن ها تاثير گذار باشند(؟! )
توصيه جدي واکيد من اين است که فريب هيچ کدام از اين دو گروه را نبايد بخورد؛ چون، هردو گروه افرادی شارلاتان  و حقه بازند، و قصد شان فقط سوء استفاده (مالي، اخلاقي، سياسي و....) است!
خب، گروه اول که تکليفشان معلوم است. چون فقط اداي آدم هاي فوق العاده را در مي آورند و هيچ کاري هم از دستشان بر نمي آيد. ولي گروه دوم، ممکن است شما را به شک بيندازند چون تله پاتی می کنند و گاهی قدرت غيب گويي دارند...!
اما فريب اين ها را هم نبايد خورد! ...چرا؟ چون غيب گويي در مورد احوال و خصوصیات و زندگی مردم به خودي خود هيچ ارزشي ندارد !
آن چه  مهم است "گره گشايي" از کارمردم است؛ فقط گره گشایی.
حال اگر شخصي (حتي خود من ) همه يا بعضي از مسايل و مشکلات شما را (از راه تله پاتی یا... ) بداند و به شما بگويد ولي، هيچ گرهي از کار شما باز نکند! و مشکلي از مشکلات شما را حل نکند، این کار چه فايده اي دارد ؟ واقعا چه فایده ای دارد؟! قطعا هیچ فایده ای ندارد؛ چون خود شما که مسایل و مشکلات خود را می دانید حالا اگر یک شخص دیگری هم از آن ها باخبر باشد و راه حلی نداشته باشد انگار که خود شما تکثیر شده اید! و این یک چیز تکراری و به درد نخور است.
 غيب گويي  مادام که به حل مسئله و باز شدن گره از کار مردم منجر نشود، هيچ ارزشي ندارد! 

پس حواس تان جمع باشد و لطفا فريب این گونه افراد را نخوريد!!

خدانگهدار

حسین احمدی بازدید : 180 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

Our problems is not depends to others!

يادمان باشد و خيلي جدي و محکم اعتقادمان اين باشد که مسائل و مشکلات ما به هيچ کس ربطي ندارد؛ آن ها، مسائل و مشکلات ما هستند و کسی حق اظهار نظر در باره آن ها را ندارد؛ مگر این که ما بخواهیم.

قواي روحي که خدای بزرگ به ما داده است بسيار قوي تر از همه مشکلات است؛ و می تواند به بهترين شکل آن ها را حل و فصل کند. و البته ما همیشه از خداي مهربان که خالق و ولي نعمت ما است، مدد مي گيريم. بنابراين هيچ کس(مرئي باشد يا از شياطين نامرئي) حق مداخله در کار  ما را ندارد؛ کسی حق ندارد براي ما دلسوزي کند؛ حق ندارد به ما القاء نگراني کند؛ چون، به او مربوط نمي شود!

و ما هم نياز به قيّم نداريم بلکه خودمان از عهده حل تمام مسائل و مشکلاتمان برمي آييم و اگر نتوانستيم، با توکل بر خدا از کلاس هاي مناسب و استاندارد و مشورت والدین و خانواده خود و دوستان آگاه و با تجربه و اهل فن استفاده مي کنيم؛ و خلاصه دست از تلاش برنمي داريم تا به مقصود و مراد خود برسيم و مسئله و مشکل خود را حل کنیم.
حال اگر کسي آيه يأسي خواند و شيطان صفتي کرد، و آمد و خواست با تحريک و وسوسه ما را نگران کند و مشکلات ما را بزرگ جلوه دهد و ما را ضعیف و ناتوان قلمداد نماید، با جديت تمام در مقابل او مي ايستيم و در جوابش می گوییم: « لطفاً فضولي نکن! مسائل و مشکلات ما فقط به خودمان مربوط است.»

خدانگهدارتان

حسین احمدی بازدید : 173 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

Take positive energy!

هر روز و هميشه اميدوار باشيد و لبخند بزنيد! می دانم که این حرف ها تکراری است؛ اما، منظور من این است که همیشه ولو به صورت مصنوعی، شاد باشید و لبخند بزنید تا این برای شما عادت شود و ماندگار گردد و استمرار شادي  آن را به اعماق وجودتان انتقال دهد و... در نتیجه شما از نیروی شگرف و فوق العاده شاد بودن برخوردار شوید. پيامبر اسلام(ص) مي فرمايند:«نشانه آدميان بهشتي تبسم هميشگي است.» 
دانشمندان هم تجربه و تصديق کرده اند که خنده باعث کاهش فشار خون(در افراد مبتلا به فشار خون)، طولاني شدن عمر، کمتر نشان دادن سن افراد، ايجاد تعادل هورموني در بدن، افزايش ايمني بدن در برابر بيماري ها(با افزايش هورمون کورتيزول)، تنظيم ضربان قلب، شفاف شدن پوست، افزايش قدرت يادگيري، درمان و پيشگيري از بيماري هاي گوارشي و سکته هاي قلبي و مغزي، از بين بردن چين و چروک صورت، از بين بردن خستگي و افزايش احساس شادماني و سرحالي مي شود. 
• بهتر است سعي کنيد از چيزهاي شاد و اميدبخش مدام انرژي بگيريد و تا آنجا که مي توانيد انرژي هاي مثبت خود را افزايش دهيد.  
• توصيه اکيد اين است از هر چيزي که انرژي مثبت شما را مي کاهد اعم از خواندني ها، ديدني ها، شنيدني ها، آشاميدني ها و... به شدت پرهيز کنيد چون يقيناً راه موفقيت را بر شما مي بندند.

نگذارید غم و غصه ها ماندگار شوند؛ زود از آن ها بگذرید. چون، اثرات مخربی دارند.

شاد و سربلند باشید

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 770
  • بازدید کلی : 67,082