loading...
سایت رسمی حسین احمدی
حسین احمدی بازدید : 504 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

A philosophical view to the  mindfulness : Part 1

قسمت اول

تمرکز حواس چیست و چه تأثیری در زندگی انسان دارد؟ آیا به سلامتی و قدرت روحی، معتدل بودن و دست یابی به آرامش کمک می کند؟ در خصوص سلامتی و قدرت جسمی چطور؟ آیا تمرکز حواس باعث بهتر شدن وضعیت و شرایط جسمی ما خواهد شد یا این که تأثیر چندانی نخواهد داشت؟

و در مجموع، آیا تمرین های مربوط به تمرکز حواس در حل مسایل و مشکلات زندگی انسان و باز شدن گره از کارهای او اثر دارند یا این که صرفا برای لحظاتی احساس ما را بهتر می کنند، و آرامشی ناپایدار را به ما نشان می دهند و بعد، می روند و ما را تنها می گذارند؟!

این، موضوعی است که قصد دارم در این مقاله آن را مورد بررسی قرار دهم.

حسین احمدی بازدید : 185 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Take courage in learning! : Part 2

(نقش اعتماد بنفس در یادگیری)

قسمت دوم

بحث من در مورد این است که قدرت روح و مغز انسان و توان یادگیری او بیشتر از آن است که در عمل از آن استفاده می کند؛ و دانش آموزان و دانشجویان ما باید بیشتر به خود اعتماد نمایند و توانایی های خدادادی شان را جدی تر در عمل مورد استفاده قرار دهند و در این خصوص پا فشاری و استقامت نمایند تا با اقتدار طعم شیرین موفقیت در تحصیل را بچشند؛ و اینک خاطره و شاهد مثال دوم را که اشاره به همین موضوع دارد، به شما تقدیم می نمایم.

حسین احمدی بازدید : 213 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

Take courage in learning! : Part 1

(نقش اعتماد بنفس در یادگیری)

قسمت اول

کتاب های درسی چه در دوران دانش آموزی و چه در دوران دانشجویی با همه عیب و ایرادهایی که دارند و انشاا... اصلاح می شوند، همه متناسب با سن و سال و فهم و توانایی عقلی و توانایی یادگیری دانش آموزان و دانشجویان در همان کلاس و مقطعی که درس می خوانند، نوشته و تهیه و تنظیم شده اند؛ ممکن است حتی نویسنده کتاب از بزرگانی مثل انیشتن، پروفسور حسابی و.... باشند ولی محتوای کتاب برای دانش آموزان یا دانشجویان نوشته شده نه برای آن ها!

حسین احمدی بازدید : 907 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

A philosophical outlook on the drug works in the body : Part 2

قسمت دوم

 با این حساب و بنابر عقیده بنده مبنی بر این که روح انسان یک فرستنده پر قدرت و بی نقص است، و بدن یک گیرنده است؛ آنچه پیش روی ما است و باید به طور جدی به آن بپردازیم و اهمیت فراوانی برایش قائل شویم، در اولویت اول سه چیز است که در ذیل به آن ها می پردازم:

حسین احمدی بازدید : 497 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

A philosophical outlook on the drug works in the body : Part 1

قسمت اول

داروها در بدن انسان چه تاثیری می گذارند و چه کاری را انجام می دهند؟ آیا آن ها جای خالی چیزی را پر و نقص و کوتاهی ای را جبران می کنند، یا این که راه را هموار و بدن را برای دریافت انرژی های حیات بخش روحی آماده می کنند؟!

آیا داروها حامل انرژی و  انرژی بخش اند، یا این که جسم و بدن انسان را برای دریافت انرژی های حیات بخش مهیا می نمایند؟ این، موضوع بحثی است که قصد دارم در این مقاله به آن بپردازم.

 

حسین احمدی بازدید : 526 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Say condolences to each other!

در ابتدا باید عرض کنم که روی سخن من در این مقاله و سایر مقالات بخش عمومی و خودآگاهی و خود باوری این وبgh'، با افرادی همچون خودم است که عادی و معمولی هستند؛ و به اشخاص خاص و فوق العاده که البته بسیار اندک هستند، کاری ندارم.

حسین احمدی بازدید : 308 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

Mutual influence

مردم با رفتارشان چقدر روی یکدیگر تأثیر می گذارند؟! یعنی اگر حالشان بد می شود یا برعکس وقتی که حالشان خوب است و  سرحال و با نشاطند، چقدرش متأثر از رفتار دیگران است، و چقدرش به عوامل دیگر مربوط می شود؟ در این مقاله، می خواهم به این موضوع بپردازم.

حسین احمدی بازدید : 255 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Training for hard days of life

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که چرا بعضی از جوانان و نوجوانان ما این قدر ضعیف و کم طاقت شده اند که قدرت مواجه شدن با ساده ترین مشکلات زندگی خود را ندارند؟ و چرا این قدر زود از کوره در می روند؟ چرا آن ها این قدر راحت خود را تسلیم شیاطین و افراد فرصت طلب می کنند؟ و به هر حال برای حل این مشکل چه باید کرد، و چه کسانی در این زمینه مسئولیت دارند؟... در این مقاله در باره این موضوع بحث خواهیم کرد.

حسین احمدی بازدید : 268 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Knowledge is power

عالم دنیا، عالم ناسوت و طبیعت است و زندگی در این عالم و وقایعی که در آن رخ می دهد، باید روال طبیعی داشته باشد و معمولا این چنین است. بنای این عالم بر معجزه نیست! معجزه به معنای خاص ودینی آن(در مقایسه با وقایع عادی) خیلی بندرت اتفاق افتاده است، آن هم برای پیامبران و اولیاء حق؛ و قرار نبوده و قرار هم نیست که امور زندگی انسان ها با معجزه پیش برود.

حسین احمدی بازدید : 233 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Impact of fear learning!!! on people lives 

دلم می خواهد به فلانی کمک کنم ولی می ترسم برایم گران تمام شود یا این که خوشش نیاید!

می خواهم برای رفع کدورت بین آن ها میانجیگری کنم ولی می ترسم قبول نکنند و شاید هم وضع بدتر شود!

می خواهم در کنکور دانشگاه یا فلان مسابقه و المپیاد علمی شرکت کنم ولی می ترسم قبول نشوم!

می خواهم مقاله ای در باره... بنویسم ولی می ترسم خوب از آب در نیاید!

می خواهم  از فلان شخص انتقاد کنم ولی می ترسم ضایع بشوم!

می خواهم در جمع صحبت کنم ولی می ترسم نتوانم و خیط شوم!

خدایا این همه ترس از کجا به قلب من راه پیدا کرده است؟؟

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 758
  • بازدید کلی : 67,070