loading...
سایت رسمی حسین احمدی
حسین احمدی بازدید : 434 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

Sphere

رعایت حد و مرز در زندگی برای هر فردی لازم است؛ و هر آدم موفقی باید برای خودش محدوده ای داشته باشد؛ و التزام و تعهد در عمل، به بایدها و نبایدها را بپذیرد؛ و بدون شک همین کار، رمز موفقیت او خواهد بود. زندگی لجام گسیخته و بدون حد و مرز، انسان را به جایی نمی رساند و باعث تزلزل شخصیت می شود، و شأن خانوادگی و اجتماعی را کم می کند، و مهم تر از همه این که راه پیشرفت در زندگی و تکامل روحی و معنوی را به روی ما می بندد.

حسین احمدی بازدید : 388 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (1)

The wishes of others

سلام! اجازه میدهید در ابتدای این مطلب یک قصه برای شما تعریف کنم؟ قصه ای که دور از واقعیت نیست و اگر خوب نگاه کنید، می توانید نمونه هایی از آن را در اطرافتان مشاهده کنید!... خب؛ یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود؛ یه روزی یه آقای بامعرفت نگاه کرد و دید ته حسابش شش میلیون تومان پول باقی مانده و مدت هاست بدون این که استفاده ای از آن بکند، نمی داند با آن چه کار کند؛ چون، هیچ کدام از نیازهایش با این پول ناچیز برآورده نمی شدند؛ آخه نیازها و آرزوهای او خیلی گران تر و قیمتی تر از این حرف ها بودند!

حسین احمدی بازدید : 458 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

قسمت دوم

Miracle : Part 2

باد؛ این پدیده خارق العاده که نامریی است ولی به طور محسوس و در حجمی بسیار وسیع و بیکران در زندگی ما اثرگذار است و بدون آن، زندگی برای انسان و سایر موجودات زنده غیرممکن خواهد بود، بدون شک یک معجزه است؛ یک معجزه واقعی و بی نظیر که بشر نمی تواند مثل آن را خلق کند و علم و دانش امروز با تمام پیشرفتی که کرده است، تنها توانایی تولید اندک و محدودی  از باد را به صورت مصنوعی آن هم با صرف هزینه های گزاف، به دست آورده است.

حسین احمدی بازدید : 458 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

قسمت اول

Miracle : Part 1

معجزه چیزی است که همه مردم در اعماق وجود  خود  آرزو دارند در زندگی شان اتفاق بیفتد؛ حتی کسانی که فقط به جهان مادی اعتقاد دارند و در پیله محسوسات و مادیات گرفتارشده اند؛ و هم چنین آن هایی که ادعا می کنند به معجزه اعتقاد ندارند و منتظر آن نیستند!

حسین احمدی بازدید : 1282 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (1)

Good characters and good fate

این مقاله را درسی فرض کنید که بنده با آرزوی خوشبختی و سعادتمندی همه دانش آموزان، دانشجویان، نوجوانان، جوانان و سایر هم میهنان عزیز و ارجمندم نوشته ام و امیدوارم هر کجا که هستند آن را بخوانند و استفاده کنند و سرنوشتی خوب و روشن برای خود رقم بزنند.  و از شما خوانندگان عزیز خواهش می کنم با حوصله این مقاله را بخوانید تا از نتایج آن بهره مند شوید.

حسین احمدی بازدید : 374 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

The power(Value) of small successes

موفقیت های کوچک خیلی مهم هستند و در ترقی و پیشرفت زندگی ما بسیار تأثیرگذارند؛ مهم تر از آنچه که شما فکر می کنید، و تأثیرگذارتر از آنچه که شما بتوانید تصور نمایید. هر موفقیت کوچک یک تجربه مثبت و با ارزش است؛ و یک تجربه مثبت به اندازه خودش باورهای مثبت در ما ایجاد می کند؛ و باورهای مثبت هم پشتوانه زندگی و شخصیت و پیروزی و موفقیت های ما هستند. بدون باورهای خوب و مثبت و سازنده، زندگی و شخصیت ما مثل حباب روی آب است؛ شما تصور کنید اگر مغز ما از باورهای منفی و ناامید کننده پر باشد، در آن صورت زندگی و شخصیت ما چگونه خواهد بود و چه بلایی بر سر ما و زندگی ما و اطرافیان ما خواهد آمد؟

حسین احمدی بازدید : 359 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Soccer and penalty area : Part 2

قسمت دوم 

اما اصل بازی و نتیجه آن، به شکل و نحوه بازی فردی و گروهی بازیکنان در محوطه هیجده قدم برمی گردد و آن جاست که نتیجه بازی و زحمات سرمربی و سایر دست اندرکاران و بازیکنان مشخص می شود، و متأسفانه تمام مشکل هم همین جاست! چون معمولا بازیکنان به ویژه بازیکنان لیگ برتر و ملی پوشان کشورمان، هنگام ایفای نقش و بازی در محوطه هیجده قدم مشکل دارند و نمی توانند نقش فردی و گروهی خود را به خوبی و به درستی ایفا کنند.

حسین احمدی بازدید : 323 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

Soccer and penalty area : Part 1

قسمت اول

ورزش پر تحرک فوتبال سالیان درازی است که تبدیل به یک بازی بسیار پر هیجان، پر استرس، پرتماشاگر و حرفه ای شده است و در صدر بازی های قهرمانی ملی و جهانی قرار دارد. متأسفانه به نظر می رسد برای داوران و مسئولین فوتبال در ایران و جهان، یک بازی خوب خیلی مهم نیست و ارزش چندانی ندارد؛ بلکه آنچه برای آنان مهم است گل زدن، امتیاز گرفتن و بردن است. به همین دلیل اگر تیمی به لحاظ فردی و گروهی بازی خوب و حتی خیلی خوبی را ارایه دهد ولی بازی را با زدن گل های پی در پی نبرد، هیچ امتیازی نمی گیرد و هیچگونه تقدیری هم از آن بعمل نمی آید!

حسین احمدی بازدید : 343 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

In the absence of the mother

خداحافظ مادر!

درتاریخ شانزدهم آذر ماه سال 1382 شمسی بنده پدر ارجمندم را از دست دادم و او را برای همیشه به خدا سپردم؛ و در دوم تیر ماه سال جاری( 1392) در شب نیمه ماه شعبان المعظم 1434قمری مادر عزیزم و عزیزتر از جانم نیز از دنیا رفت؛ از دنیا رفت در حالی که من هنوز مانند کودکی خردسال به او نیاز داشتم و از او انرژی می گرفتم! و با رفتنش روح و جان و بلکه همه هستی مرا هم با خود برد. مرگ مادر عجیب مرا سوزاند؛ خیلی عجیب! هیچ وقت فکر نمی کردم که به فراق همیشگی ایشان مبتلا شوم.

حسین احمدی بازدید : 494 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (1)

A philosophical view to the  mindfulness : Part 2

قسمت دوم

در قسمت اول، من مطالبی را در باره تمرکز حواس بیان داشتم و سعی کردم خیلی ساده و به شکلی قابل فهم، معنای آن را توضیح بدهم و در واقع، آن را تجزیه و تحلیل نمایم، تا خوانندگان این مقاله به عمق آن یا به عبارت بهتر، به معنای عمیق تری از آن دست یایند؛ و سپس اهمیت و ضرورت و کارکرد آن را در زندگی انسان بیان نمودم. اما اینک و در این قسمت، به مباحث جدی تری در باره تمرکز حواس خواهم پرداخت.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 752
  • بازدید کلی : 67,064