loading...
سایت رسمی حسین احمدی
حسین احمدی بازدید : 121 سه شنبه 19 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هر کدام از ما بايد برآورد درستي از داشته ها و نداشته هايش بعمل آورد؛ خيلي دقيق وجدي!
سپس، براي آنچه که دارد خيلي مودبانه ومطابق آداب و با تمام قلب، خداي بزرگ را شکر نمايد؛ ودر حراست وحفاظت از آن ها بکوشد.... 
و براي نداشته هايش طبق اولويت بندي اي که مي کند، بايد تلاش کند؛ خيلي جدي و همه جانبه!

حسین احمدی بازدید : 175 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Please do not be deceived!

نمي دانم چند ساله هستيد ... ولي هم فرقي نمي کند؛ چون فکر مي کنم به اندازه کافي به بلوغ فکری نزدیک شده باشيد که بتوانيد خيروشر خود را تشخيص دهيد! با اين حال بد نيست بدانيد که:
برخي اشخاص احمق و مدعی به دليل این که دچار توهم شده اند یا اغراض خاص و  کمبودهايي دارند تلاش مي کنند در بين مردم طوري رفتار کنند که تصورشود آن ها اشخاص فوق العاده اي هستند(؟!) با اين روش، هم به اهداف خود مي رسند و هم بعضي افراد ساده لوح را طعمه قرارداده و از آن ها سوء استفاده مي کنند!
بعضی از آن ها با ریاضت هایی که کشیده اند گاهی قدرت تله پاتی و غيب گويي هم دارند! اين ها هم با رفتارشان، خواه ناخواه، خود را فوق العاده و عجيب و غريب نشان مي دهند؛ و سعي دارند در زندگي مردم دخالت و در رفتار و افکار و عقايد آن ها تاثير گذار باشند(؟! )
توصيه جدي واکيد من اين است که فريب هيچ کدام از اين دو گروه را نبايد بخورد؛ چون، هردو گروه افرادی شارلاتان  و حقه بازند، و قصد شان فقط سوء استفاده (مالي، اخلاقي، سياسي و....) است!
خب، گروه اول که تکليفشان معلوم است. چون فقط اداي آدم هاي فوق العاده را در مي آورند و هيچ کاري هم از دستشان بر نمي آيد. ولي گروه دوم، ممکن است شما را به شک بيندازند چون تله پاتی می کنند و گاهی قدرت غيب گويي دارند...!
اما فريب اين ها را هم نبايد خورد! ...چرا؟ چون غيب گويي در مورد احوال و خصوصیات و زندگی مردم به خودي خود هيچ ارزشي ندارد !
آن چه  مهم است "گره گشايي" از کارمردم است؛ فقط گره گشایی.
حال اگر شخصي (حتي خود من ) همه يا بعضي از مسايل و مشکلات شما را (از راه تله پاتی یا... ) بداند و به شما بگويد ولي، هيچ گرهي از کار شما باز نکند! و مشکلي از مشکلات شما را حل نکند، این کار چه فايده اي دارد ؟ واقعا چه فایده ای دارد؟! قطعا هیچ فایده ای ندارد؛ چون خود شما که مسایل و مشکلات خود را می دانید حالا اگر یک شخص دیگری هم از آن ها باخبر باشد و راه حلی نداشته باشد انگار که خود شما تکثیر شده اید! و این یک چیز تکراری و به درد نخور است.
 غيب گويي  مادام که به حل مسئله و باز شدن گره از کار مردم منجر نشود، هيچ ارزشي ندارد! 

پس حواس تان جمع باشد و لطفا فريب این گونه افراد را نخوريد!!

خدانگهدار

حسین احمدی بازدید : 180 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

Our problems is not depends to others!

يادمان باشد و خيلي جدي و محکم اعتقادمان اين باشد که مسائل و مشکلات ما به هيچ کس ربطي ندارد؛ آن ها، مسائل و مشکلات ما هستند و کسی حق اظهار نظر در باره آن ها را ندارد؛ مگر این که ما بخواهیم.

قواي روحي که خدای بزرگ به ما داده است بسيار قوي تر از همه مشکلات است؛ و می تواند به بهترين شکل آن ها را حل و فصل کند. و البته ما همیشه از خداي مهربان که خالق و ولي نعمت ما است، مدد مي گيريم. بنابراين هيچ کس(مرئي باشد يا از شياطين نامرئي) حق مداخله در کار  ما را ندارد؛ کسی حق ندارد براي ما دلسوزي کند؛ حق ندارد به ما القاء نگراني کند؛ چون، به او مربوط نمي شود!

و ما هم نياز به قيّم نداريم بلکه خودمان از عهده حل تمام مسائل و مشکلاتمان برمي آييم و اگر نتوانستيم، با توکل بر خدا از کلاس هاي مناسب و استاندارد و مشورت والدین و خانواده خود و دوستان آگاه و با تجربه و اهل فن استفاده مي کنيم؛ و خلاصه دست از تلاش برنمي داريم تا به مقصود و مراد خود برسيم و مسئله و مشکل خود را حل کنیم.
حال اگر کسي آيه يأسي خواند و شيطان صفتي کرد، و آمد و خواست با تحريک و وسوسه ما را نگران کند و مشکلات ما را بزرگ جلوه دهد و ما را ضعیف و ناتوان قلمداد نماید، با جديت تمام در مقابل او مي ايستيم و در جوابش می گوییم: « لطفاً فضولي نکن! مسائل و مشکلات ما فقط به خودمان مربوط است.»

خدانگهدارتان

حسین احمدی بازدید : 173 سه شنبه 15 فروردین 1391 نظرات (0)

Take positive energy!

هر روز و هميشه اميدوار باشيد و لبخند بزنيد! می دانم که این حرف ها تکراری است؛ اما، منظور من این است که همیشه ولو به صورت مصنوعی، شاد باشید و لبخند بزنید تا این برای شما عادت شود و ماندگار گردد و استمرار شادي  آن را به اعماق وجودتان انتقال دهد و... در نتیجه شما از نیروی شگرف و فوق العاده شاد بودن برخوردار شوید. پيامبر اسلام(ص) مي فرمايند:«نشانه آدميان بهشتي تبسم هميشگي است.» 
دانشمندان هم تجربه و تصديق کرده اند که خنده باعث کاهش فشار خون(در افراد مبتلا به فشار خون)، طولاني شدن عمر، کمتر نشان دادن سن افراد، ايجاد تعادل هورموني در بدن، افزايش ايمني بدن در برابر بيماري ها(با افزايش هورمون کورتيزول)، تنظيم ضربان قلب، شفاف شدن پوست، افزايش قدرت يادگيري، درمان و پيشگيري از بيماري هاي گوارشي و سکته هاي قلبي و مغزي، از بين بردن چين و چروک صورت، از بين بردن خستگي و افزايش احساس شادماني و سرحالي مي شود. 
• بهتر است سعي کنيد از چيزهاي شاد و اميدبخش مدام انرژي بگيريد و تا آنجا که مي توانيد انرژي هاي مثبت خود را افزايش دهيد.  
• توصيه اکيد اين است از هر چيزي که انرژي مثبت شما را مي کاهد اعم از خواندني ها، ديدني ها، شنيدني ها، آشاميدني ها و... به شدت پرهيز کنيد چون يقيناً راه موفقيت را بر شما مي بندند.

نگذارید غم و غصه ها ماندگار شوند؛ زود از آن ها بگذرید. چون، اثرات مخربی دارند.

شاد و سربلند باشید

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 737
  • بازدید کلی : 67,049