loading...
سایت رسمی حسین احمدی
حسین احمدی بازدید : 613 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)

A philosophical view to the Cancer

من مطمئن هستم یکصد سال دیگر ( حتی خیلی زودتر ) سرطان در ذهن مردم دنیا مثل سرما خوردگی می شود؛ و  درمانش آن قدر ساده و پیش پا افتاده خواهد شد که اگر بگویند فلان شخص سرطان دارد، مردم به شوخی خواهند گفت: "اووووه ... بگو مواظب خودش باشه یه وقت از حال نره!".

این سخن من، یک شوخی نیست و شما هم لطفا آن را جدی بگیرید؛ چون خودتان دارید مشاهده می کنید که علم پزشکی با چه سرعتی در حال پیشرفت است؛ پس این نکته که بنده عرض کردم به احتمال قریب به یقین، امری حتمی است و به زودی اتفاق خواهد افتاد؛ و من از هم اکنون می توانم صدای اخبار مربوط  به آن را مثل زمزمه ای در گوشم، بشنوم، و تیترهای خبری آن را در صفحه ذهنم مرور کنم و ببینم.

حسین احمدی بازدید : 355 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

Relax

آرامش گمشده انسان امروزی است؛ و اهمیتش آن قدر زیاد است که در دنیا هیچ چیزی جای آن را نمی گیرد. کار و تلاش و تحصیل و پول و ثروت و خانه و وسیله نقلیه و استفاده از تفریحات سالم و ورزش و تلاش برای سلامتی، همه برای رسیدن به آرامش است. 

حسین احمدی بازدید : 235 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Drug allurement… Addicted fault!

اشاره

دوستان و خوانندگان عزیز و ارجمند! ابتدا خاطر نشان می کنم که بنده این مقاله را برای کسانی نوشته ام که متاسفانه به مواد مخدر یا روانگردان اعتیاد پیدا کرده اند؛ بنابراین لزومی ندارد کسانی که به لطف خدا سالم و سلامت هستند، آن را بخوانند، و بلکه بهتر است و بنده توصیه می کنم که آن را نخوانند.
یک ایده خیلی غلط و نادرستی را عده ای از افراد مغرض عمداً ترویج می کنند و آن این است که:" هر کسی باید همه چیز را خودش تجربه کند"؟! این حرف یا ایده، خیلی مزخرف و غلط است چون، تجربه کردن بعضی چیزها شبیه مردن است و ممکن است برگشت ناپذیر باشد!

حسین احمدی بازدید : 218 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

Like it! (About Facebook and its friends)

همه ما خيلي اوقات شاهد جوگير شدن خيلي ها بوده ايم. هر کدام از ما هم خودمان -به هر دليلي- کم يا زياد دچار اين عارضه شده ايم. دليلش را کاري ندارم؛ مهم، نفس اين عمل است که خيلي اوقات يقه مان را مي گيرد و به فراخور موضوع، صحنه هايي بامزه و «خنده دار» يا «تأسف برانگيز» و ناراحت کننده خلق مي کند.

حسین احمدی بازدید : 800 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Functioning of occult sciences

علوم غریبه، علومی هستند از قبیل : کیمیا ، لیمیا ، هیمیا ، سیمیا ، ریمیا و........ این ها قرن های متوالی است که در کتاب های خطی و بعدها هم با چاپ سنگی، نوشته و چاپ و بطور غیر رسمی در بین مردم توزیع می شوند. برای من – پس از سال ها مطالعه ی علوم غریبه –  هنوز جای این سوال باقی است که واقعا این علوم غریبه چه هستند؟!  آیا علم هستند یا جهل و خرافات؟! توهم و خیال هستند یا واقعیت دارند؟! آیا نسخه هایی که این علوم می پیچند اثر وضعی و واقعی دارند یا فقط تاثیر تلقینی دارند؟! آیا قابل استفاده برای اهداف خوب و مفید هم هستند یا فقط مضر می باشند؟!

حسین احمدی بازدید : 216 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

Fake Love and poor soul

فکر نکنید من پا به سن گذاشته ام و از عشق و عاشقی چیزی نمی فهمم. خوب است بدانید که من هم عاشق شده ام!.... بله، من هم عاشق شده ام و سال ها از غم و غصه عشق مجازی سوخته ام؛ آن قدر سوختم که تمام وجودم ذوب شد، آن قدر اشک ریختم که رودها از چشمانم جاری شد و قلبم پاره پاره و مجروح گردید، آن قدر فکر کردم و غصه خوردم که احساسات و عواطفم تکه تکه و ذره ذره شد و مثل گرد و غبار...... آه که چه بر من گذشت!!

حسین احمدی بازدید : 302 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

You don’t know what’s the sperm!

قبل از این که ازدواج کنید و قبل از این که بچه دار شوید لطفا سری به بیمارستان ها بزنید؛ بیماران خاص را ببینید، بیماران هموفیلی، بیماران تالاسمی، بچه هایی که فلج مادرزاد هستند، بچه هایی که عقب مانده ذهنی هستند، بچه هایی که نقص عضو دارند، بچه هایی که با ضعف های مفرط روحی و جسمی  به دنیا می آیند، بچه هایی که دیابت دارند و..... همه را عیادت کنید و خوب ببینید و با آن ها صحبت کنید؛ و سپس در باره پیوند زناشویی و هدف اصلی آن بیندیشید و آن وقت اقدام به ازدواج کنید و بچه دار شوید.

حسین احمدی بازدید : 376 سه شنبه 21 آذر 1391 نظرات (0)

The First child

فرزنداول اگر فرزند اول و آخر باشد، يعني يکي  يک دانه باشد، که خوش به حالش مي شود و  زندگي اش گوارا و به کام است؛ و اگر در یک خانواده دو فرزند باشند که اولي پسر و دومي دختر باشد، هم خوش به حال اوست و هم خوش به حال خواهرش؛ چون، خودش که پسر است و "قندعسل"، وخواهرش هم "ته تغاري" است و عزيز دردانه!

حسین احمدی بازدید : 344 چهارشنبه 15 آذر 1391 نظرات (0)

A good event

روز سه شنبه هفتم آذرماه سال جاری(1391) برای ما روز خیلی بدی بود؛ خیلی روز تلخی بود. چون، مادرم به خاطر نارسایی قلبی، در بخش سی سی یو بیمارستان فیروزآبادی شهرری بستری شد. حال مادر خیلی وخیم بود. همه ترسیده بودیم. فکر کردیم مادر را از دست می دهیم و این برای ما بسیار ناگوار و سخت بود. آن روز از صبح تا شب من و دو خواهرم-و بیشتر آن ها- خیلی دویدیم، خیلی تلاش کردیم و خیلی کارها کردیم؛ تا مادر را در اورژانس بیمارستان بستری و سپس به بخش سی سی یو منتقل کنیم.

حسین احمدی بازدید : 3731 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

About gullible people

دربین ما یا در بین اعضای خانواده، فامیل، محل سکونت، محیط کار و مراکز تحصیل، افرادی زندگی می کنند که به اصطلاح " ساده لوح " خوانده می شوند. این ها خیلی صاف و ساده وشفاف اند؛ و البته صاف و سادگی شان بیشتر از حد طبیعی است. آن قدر که ممکن است بعضی از مردم در مواردی آن ها را " احمق وابله" بدانند! چون، افراد زیرکی نیستند و حرف و عمل شان گاهی پخته و سنجیده به نظر نمی رسد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 868
  • بازدید کلی : 67,180