loading...
سایت رسمی حسین احمدی
حسین احمدی بازدید : 298 جمعه 12 آبان 1391 نظرات (0)

Be relax each moment 

خیلی وقت ندارید ها ...... عجله کنید! نه برای کار و تحصیل، برای زندگی کردن! بله!؟ فکر می کنید خیلی وقت دارید؟! مطمئن نباشید، معلوم نیست!.... سال ها کار می کنید و کار می کنید که بعدها بهره اش را ببرید؛ سال ها جمع می کنید و جمع می کنید که در آینده از حاصل آن بهره مند شوید؛ سال ها درس می خوانید و درس می خوانید تا در سال های آتی خوب زندگی کنید؛ اما ، از کجا می دانید که شما آینده ای داشته باشید؟! البته امیدوارم شما حتما داشته باشید ولی، شاید یکسال دیگر، دو سال دیگر، سه سال دیگر ....... من و شما اصلا در دنیا نباشیم! حوادث و اتفاقات و تصادفات و سوانح و سیل و زلزله و....... خلاصه مرگ و میر، همیشه برای دیگران نیست برای ما هم هست؛ ما مستثنی نیستیم. اگر غیر از این فکر کنید در خواب و خیال زندگی می کنید و زندگی در خواب و خیال، عاقبت خوب و خوشی ندارد. چون ، سیلی های محکم زندگی ما را از خواب و خیال بیدار می کند و سر عقل می آورد و هشیارمان می کند ولی زمانی که شاید فرصت ها را از دست داده باشیم !

حسین احمدی بازدید : 771 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (1)

Positive hypnosis has effect

بعضی ها می گویند بدی ها اثر دارند ولی خوبی ها اثر ندارند؛ عادت منفی ، کار منفی ، فکر منفی و تلقین منفی اثر دارند ولی، اگر مثبت باشند اثر ندارند یا آن اثر دلخواه را ندارند؟!

حسین احمدی بازدید : 266 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

Do not lower yourself (Be yourself)

هر چیزی که شما دارید برای خودش ارزش و شانی دارد ؛ این که پدر و مادر شمااز نظر ایمان ،انسانیت ، پاکی و از لحاظ اجتماعی ( شغل – تحصیلات ) چگونه هستند و چه جایگاهی دارند، برای خودش قدر و ارزش و شان خاصی دارد. این که خود شما چند ساله هستید ، چه کاره هستید ، چقدر تحصیلات دارید ، برای خودش قدر و ارزش و شان خاصی دارد .

حسین احمدی بازدید : 178 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

From wish to ask

یکي از دوستان خوبم حدود 20 سال پيش با يک مسئله سخت و یک مشکل مواجه شده بود و به همین دلیل از من خواست چند ساعتي را دوستانه به او مشاوره بدهم و راهنمايي اش کنم . من هم استقبال کردم و با دقت به حرف هايش گوش دادم و با تجربه اي که داشتم قاطعانه سه راه حل ساده پيش پايش گذاشتم؛ و تاکيد کردم  اگر هر سه را با هم عمل کند به زودي پيروز و سربلند مي شود و بر مشکلش غلبه خواهد کرد. اما....

حسین احمدی بازدید : 285 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 4

قسمت چهارم

تمرین زير را حداقل هفته اي 3 روز (و ترجيحا هر روز ) براي دستيابي به تمرکز، آرامش، سلامتي و قدرت بيشتر انجام بدهيد. يادآوري مي کنم که تاثير اين تمرين تجربه شده و قطعي، و ملموس و قابل مشاهده است؛ لطفا امتحان کنید:

حسین احمدی بازدید : 266 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 3

قسمت سوم

بدن ما خيلي کار مي کند؛ شب و روز تلاش مي کند تا چرخه ي حيات ما لنگ نزند و بچرخد و زندگي ما ادامه يابد. بعضي از اعضای بدن ما در طول شبانه روز بدون وقفه  کار مي کنند؛ مثل: مغز، قلب، دستگاه تنفس و... بهتر است با هم مرور مختصری بر کار آن ها داشته باشیم:

حسین احمدی بازدید : 280 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 2

قسمت دوم

چقدر به مواد غذايي و کيفيت پخت آن ها، و ميوه ها و سبزيجات و ضدعفوني کردن آن ها، و نظافت لباس، بدن، محيط زندگي و کار، استحمام، مسواک کردن و اين جور چيزها، اهميت مي دهید؟

مي دانم که بدون شک پاسخ شما اين است: " من خيلي اهميت مي دهم!"  و البته جز اين هم از شما توقع  نمی رود؛ چون در غير اين صورت سلامتي تان به خطر خواهد افتاد.....

حسین احمدی بازدید : 282 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

The establishment and continuation of health : Part 1

قسمت اول

جسم ، دريچه روح است و در شرایط عادی، ما فقط از اين دريچه مي توانيم به روح وروان و قواي روحي نزديک شويم و با آن ارتباط برقرار کنيم؛ آفرينش انسان به گونه اي ست که روح از طريق جسم، عملي را انجام مي دهد و بدون آن قادر به انجام کاري نيست....

حسین احمدی بازدید : 117 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

Be a Child always! : Part 7

قسمت هفتم


بگذريم ، من که پدر عزيزم را از دست دادم ، اميدوارم شما هيچ وقت به چنين مصيبتي مبتلا نشويد. شب آخر که پدرم در حال احتضار بود بعد از 24 ساعت جان کندن سخت ، بسيار پاک و نوراني شده بود انگار سفر قاب قوسين رفته بود و از عرش الهي برگشته است . همه دورش جمع شده بوديم و سوره ياسين مي خوانديم .

حسین احمدی بازدید : 133 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

Be a Child always! : Part 6

قسمت ششم


روزي در همين خصوص با يکي از دوستانم که فردي تحصيلکرده و بسيار با شخصيت و با وقار است صحبت مي کرديم .برايم خيلي جالب بود که او با من هم راي بود؛ مي گفت:" من و برادرانم پس از ازدواج هم در خانه ي پدري زندگي مي کرديم با اين که خانه ي مستقل داشتيم ؛ چون در کنار والدين خيالمان آسوده بود و بسياري از مشکلاتي که امروزه با آن دست به گريبان هستيم را اصلا نداشتيم ، يعني اين که با حضورو به برکت وجود والدين، مشکلات خود به خود حل مي شدند .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 864
  • بازدید کلی : 67,176